Subject: RE: „Riigikaitsjate toetaja“ 2026. aasta tunnustus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 15:28:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud riigikaitsjate toetaja!

Pälvisite sel aastal „Riigikaitsjate toetaja“ tunnustuse silmapaistva panuse 
eest Eesti riigikaitsesse. Saadame Teile käesoleva e-kirja manusena 
„Riigikaitsjate toetaja“ tunnustuse uuendatud digitaalse logo (manuses). 
Kutsume Teid üles kasutama tunnust ettevõtte või organisatsiooni 
tutvustamisel ja reklaamimisel, sealhulgas trükistel, kodulehel, 
sotsiaalmeedias ning muudes sobivates kanalites.

Tunnust võib kasutada ajaliste piiranguteta tingimusel, et seda kasutatakse 
koos tunnustuse väljastamise aastanumbriga.

Tuletame ühtlasi meelde, et kandidaatide esitamine „Riigikaitsjate toetaja“ 
tunnustusele on avatud aastaringselt. Kandidaate järgmise aasta 
„Riigikaitsjate toetaja“ tunnustusele saab esitada juba praegu 
Kaitseministeeriumi veebilehel: 
<https://kaitseministeerium.ee/riigikaitsjatetoetaja> 
https://kaitseministeerium.ee/riigikaitsjatetoetaja.

Täname Teid veel kord reservväelaste toetamise ning teistele ettevõtetele ja 
organisatsioonidele eeskujuks olemise eest!

Alati heaga

Salme Neeme

Kaitsetahte ja inimvarapoliitika osakond

Kaitseministeerium

5389 0005 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Sakala 1 | 15094 Tallinn | Eesti

 <https://kam.mil.intra/collaboration/Uuele/Infohalduskeskkonnad%20KaMis/www.kaitseministeerium.ee> 
www.kaitseministeerium.ee |  <https://www.facebook.com/kaitseministeerium> 
|  <https://www.instagram.com/kaitseministeerium/>  | 
<https://twitter.com/kaitsemin>  | 
<https://www.flickr.com/photos/kaitseministeerium_mod_estonia/>

From: KM Kaitsetahe
Sent: Monday, June 15, 2026 4:23 PM
Subject: „Riigikaitsjate toetaja“ 2026. aasta tunnustus

Lugupeetud riigikaitsjate toetaja!

Kevadel esitati Teid „Riigikaitsjate toetaja“ 2026. aasta tunnustusele. 
Kaitseminister Hanno Pevkuri käskkirja alusel on Teile omistatud 
pronkstaseme tunnustus silmapaistva panuse eest riigikaitsesse. Aitäh, et 
toetate reservväelaste osalemist õppekogunemistel panustades seeläbi Eesti 
riigikaitsesse laiemalt ning olles eeskujuks ka teistele ettevõtetele ja 
organisatsioonidele.

Soovime teile edastada tänukirja, „Riigikaitsjate toetaja“ pronkstaseme 
tunnustuse digitaalse logo ja soovi korral ka füüsilise kleebise. Viimast on 
võimalik kleepida ettevõtte või organisatsiooni uksele või seinale. Palume 
edastada oma ettevõtte või organisatsiooni andmed siin 
<https://kysitlused.mil.ee/index.php/945152?lang=et>  hiljemalt 29. juuni 
õhtuks.

Riigikaitsjate toetaja tunnus on loodud avalikuks kasutamiseks, mistõttu 
kutsume Teid üles kasutama seda oma ettevõtte või organisatsiooni 
reklaamimisel, trükistel, kodulehtedel jms. Märki võib kasutada ajaliste 
piiranguteta, kuid tingimusel, et märki kasutatakse koos selle väljastamise 
aastanumbriga. Riigikaitsjate toetaja tunnustus on ametlik 
kaitseministeeriumi teenetemärk, mis on välja toodud ministeeriumi 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/131052023006> põhimääruses.

Kaunist võidupüha tähistamist!

Alati heaga

Salme Neeme

Kaitsetahte ja inimvarapoliitika osakond

Kaitseministeerium

5389 0005 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Sakala 1 | 15094 Tallinn | Eesti

 <https://kam.mil.intra/collaboration/Uuele/Infohalduskeskkonnad%20KaMis/www.kaitseministeerium.ee> 
www.kaitseministeerium.ee |  <https://www.facebook.com/kaitseministeerium> 
|  <https://www.instagram.com/kaitseministeerium/>  | 
<https://twitter.com/kaitsemin>  | 
<https://www.flickr.com/photos/kaitseministeerium_mod_estonia/>