Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jun 2026 12:29:17 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/26059 aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu linn, 
Tammiste raudtee T11 // Tammiste raudtee T14 // Tammiste raudtee T19 // Tori 
vald, Kilksama küla, Surju metskond 48 // Tammiste küla, Rapla-Pärnu raudtee 
1470 // Rapla-Pärnu raudtee 1460 // Surju metskond 49 // Surju metskond 50, 
Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu linn, Kauba tn 5 // Tammiste raudtee T1 // 
Tammiste raudtee T11 // Tammiste raudtee T19 // Tori vald, Kilksama küla, 
Surju metskond 48 // Tammiste küla, Männiku // Rapla-Pärnu raudtee 1460 // 
Surju metskond 49 // Surju metskond 50 // Surju metskond 93 // Tammiste 
raudtee T22 // Tammiste raudtee T23 // Tammiste raudtee T26, Pärnu maakond, 
Pärnu linn, Pärnu linn, Tammiste raudtee T11, Pärnu maakond, Pärnu linn, 
Pärnu linn, Tammiste raudtee T9 // Tammiste raudtee T11 // Tammiste raudtee 
T14 // Tammiste raudtee T19 (Juurdepääsutee OR222015, MPS süsteemi 
(6112350010010/001/Pikanõmme (PÜ-38) kraavid RK-10, RK-11, RK-8, RK-7, 
Raudteeületuskoht, Raudteeülesõidu valgustus) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p-le 1 
edastab TTJA ehitusloa taotluse uuesti kooskõlastamiseks. Lisaks juhin 
tähelepanu, et taotlusele on lisatud raudteeületuskoht ja valgustus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27885348>  (menetlus nr: 
521535), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.