Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 May 2026 15:14:02 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03921 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kuimetsa küla, Pargi tee 
10 (Kuimetsa laululava) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimuste andmist Kuimetsa külas Pargi tee 10 maaüksusele 
(katastritunnus 27701:001:0427) laululava püstitamiseks. Taotluse ja 
eelnõuga saab tutvuda valla veebilehel https://rapla.ee/kuimetsa-laululava/ 
ja e-ehituse platvormil. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja 
ettepanekuid vastavalt kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab 
esitada ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile 
[email-masked]. Muinsuskaitseamet on kaasatud mälestise ja selle 
kaitsevööndi läheduse tõttu, Maa- ja Ruumiamet riigimaa ja 
maaparandushoiuala läheduse tõttu, Politsei- ja Piirivalveamet 
ettevaatuspõhimõttest.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27845009>  (menetlus nr: 
546650), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.