Subject: FW: Kinnisvara hariliku väärtuse hindamisaruanne
From: "Info - RAM" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Sep 2026 09:54:33 +0300

From: Anu Vinter <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 2, 2026 2:14 PM
To: Kristo-Taavi Ruus - RAM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: [DKIM katki] RE: Kinnisvara hariliku väärtuse hindamisaruanne

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Tere

Edastan valminud eksperthinnangu.

Palun vaadake hinnang üle ja kinnitage töö vastu võtmist.

Kas arve esitame e-arvena Rahandusministeeriumile?

Kõike paremat

Anu Vinter

Domus Kinnisvara

Kutseline hindaja | tase 7

Eesti Kinnisvara Hindajate Ühingu liige

Riiklikult tunnustatud ekspert

     <tel:+37256210439> 56210439

     <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://magic.mixd.ee/kairi/domus/Eesti%20Kinnisvara%20Hindajate%20%C3%9C
hingu%20liige> Tutvu minuga lähemalt

<https://domus.ee/?utm_source=email&utm_medium=signature&utm_campaign=muuj
ahinda>

 <https://www.facebook.com/domuskinnisvara/>
<https://www.instagram.com/domus_kinnisvara/>
<https://www.tiktok.com/@domus_kinnisvara>
<https://www.youtube.com/user/Domuskinnisvara>