Subject: Lagedi alevikus Kingu tn 6 alevikuplatsi projekteerimine ja võimalik ülekäigurada 11302 Lagedi-Kostivere teel
From: "Katrin Baumann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Gerthard Tints" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Mar 2025 16:49:55 +0200

Tere

Teen ettevalmistusi Lagedi alevikus Kingu tn 6 alevikuplatsi
projekteerimise hankeks.

Varasemalt on meil projekteeritud ja välja ehitatud Kingu tänavale jalg-
ja jalgrattatee, mis jääb osaliselt ka 11302 Lagedi-Kostivere tee
kinnistule ning kasutusõigusega seotud tegevused on selles osas hetkel
veel pooleli (vt Transpordiameti korraldus 17.03.2025 nr 1.1-3/25/200;
PARI ID: 710439).

Küsimus, kas 11302 Lagedi-Kostivere teel Kingu tänava ristmiku läheduses
võiks olla jalakäijate ülekäigurada koos valgustusega?

Kui jah, siis sel juhul lisaksin selle maa-ala projektiga käsitletava
töömaapiiri sisse ning lisaksin projekteerimise tehnilisse kirjeldusse, et
projekteerijal tuleb võtta Transpordiametilt tehnilised tingimused
(projekteerimistingimused) ülekäiguraja projekteerimiseks.

Lisan ka projekteeritava ala töömaapiiri ettepaneku, juhul kui tuleb
lahendada projektis ka ülekäigurada 11302 Lagedi-Kostivere teel.

Lugupidamisega

Katrin Baumann
arendusarhitekt

Rae Vallavalitsus

Telefon: 58310868

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.