Subject: FW: Kiri
From: "Merlin Liis-Toomela | Ellex" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: Tiina Kruusimägi - MKM <[email-masked]>,Hegle Pärna | Ellex <[email-masked]>,Eva-Kaisa Härsing | Ellex <[email-masked]>, "Karita Orusaar - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 10:36:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Täname otsuse edastamise eest. Otsuses viidatakse justkui oleks hanke 
võitnud Ellex Raidla Advokaadibüroo. Otsuses viidatud hankes oli tegelikult 
edukas advokaadibüroo Widen (2026 jaanuaris saadetud pakkumuskutse, mis 
puudutas asutuste kohustusi),

Ellex Raidla Advokaadibüroo pakkumus oli edukas hankes, mille eesmärk oli 
selgitada välja õiguslik taust ning teha ettepanekud õigusmuudatusteks 
seoses eraõiguslike juriidiliste isikute teabe ja teenuste pakkumisega 
riigiportaali ettevõtja ja eraisiku platvormil (2026 maikuus saadetud 
pakkumuskutse, mis puudutas erasektori kohustusi).

Palun kinnitust, kas hange, kus edukas oli Ellex Raidla on endiselt kehtiv.

Lugupidamisega

Merlin Liis-Toomela
Associate Partner / Head of Data Protection and IT Law | Ellex Raidla
+372 5597 9110

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Monday, June 8, 2026 1:52 PM
To: Karmen Kaunissaar < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Rauno Kinkar < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eva-Kaisa 
Härsing | Ellex < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Piret Kergandberg < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Hanke „Õigusanalüüs seoses asutuste kohustusega ettevõtja 
digivärava ja kesksete komponentidega liidestumiseks“ kehtetuks tunnistamine

Registreerimise kuupäev: 08.06.2026

Registreerimise number: 5-6/2045-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee/> http://www.mkm.ee

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex 
Valiunas offices, authorised and regulated by each country‘s legislative 
acts. The standard terms applicable to our services are available for the 
specific office: Ellex Raidla 
<https://ellex.legal/files/standardterms2026.pdf> , 
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/> Ellex 
Klavins, 
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2026/01/standard-terms-of-ellex-legal-services_en-1.pdf> 
Ellex Valiunas, and the privacy policy is available 
<https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its contents are 
confidential. If you are not the intended recipient of this email, please 
delete it and notify the sender.