Subject: Teatavime Teid 30.05.26 toimub F4 Ilutulestik. Kohtla-Järve Kultuurikeskuse ümbrus
From: TulePood ilutulestikud - PyroShow OÜ <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 17:01:26 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Teatavime Teid  30.05.26  toimub F4 Ilutulestik ajavahemikus   22:10 - 
22:45,
kestusega kuni 4 minutit.
Aadress:Kohtla-Järve Kultuurikeskuse ümbrus. Järveküla tee 39 ja 41 vahel, 
parkla ja roheline tsoon tee taga.
(Keemikute Perepäev 2026)
Eraürituse ilutulestik kõrgusega on kuni 100 m.

Ilutulestiku korraldaja nimi: PyroShow OÜ
MTR tegevusloa registreeringu number : LPK000152
Korraldaja volitatud esindaja (füüsilise isiku) nimi: Anton Babenko
Telefoninumber: 55572859,  5587599
Vastutav pürotehnik: Anton Babenko Kutsetunnistuse number : 151890
Abipürotehnik: Dmitri Makovi Kutsetunnistuse number : LT085976
-- 

-- 

Lugupidamisega,

TulePood.ee <http://TulePood.ee>  - Parim ilutulestiku kaubamaja!
GenderParty.ee <http://genderparty.ee/>  - Baby Gender Reveal Celebrations

*	PyroShow OÜ
*	F4 Pürotehnika ja PROFI Show
*	Litsentsi nr. LPK000152
*	Tallinn Punane 40 13619
*	mob: +3725587599, +37255572859

*	Facebook <https://www.facebook.com/tulepood.ee/> , Instagram 
<https://www.instagram.com/tulepood_ee_ilutulestikud/>  TikTok 
<https://www.tiktok.com/@tulepood.ee>

NB! Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud 
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" 
("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist 
koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et sõnum ja ka 
selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit või IT 
süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal 
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad tekkida 
selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.

P Säästke loodust! Mõelge enne printimist