Subject: Sündmused Kastre vallas
From: "Piret Maasik" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 14:04:10 +0300

Tere!

Annan teada meile teadaolevad avalikud sündmused Kastre vallas.

18. juuli kell 9 Apex Enduro Checkpoint Rally 2026, Tigase rallirada.
Lisainfo Peeter Tammoja, 522 2191,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

19. juuli kell 13 Võnnu uue kalmistu surnuaiapüha. Lisainfo õp Urmas Paju,
529 3100

22. juuli kell 20 Pearu Paulus - suvekontsert Kännu talus. Lisainfo: Marko
Kivisalu, [email-masked] või 56 503 503

8. august 9-18 „Elagu suvi ja seiklused“ Võõpste külakeskuses. Info:
[email-masked] või 5687 9268

8. august 8-17 EHK2 Võnnu Motokross 2026 Võnnu alevik, Kruusaaugu,
Terikese. Lisainfo: MTÜ Eesti Hobikrossiklubi, Oliver Sepp, [email-masked]

12. august kell 20 Synne Valtri ja Jaanus Viskar - suvekontsert Kännu
talus. Lisainfo: Marko Kivisalu, [email-masked] või 56 503 503

16. august kell 12 Võõpste spordipäev külakeskuse juures. Info: MTÜ
Võõpste Pereklubi “Noorus”.

20. august kell 20 Ivo Linna - Eesti taasiseseisvumispäeva kontsert Kännu
talus. Lisainfo: Marko Kivisalu, [email-masked] või 56 503 503

20. august Kastre valla tervisespordisari SPORTLIK NELIK: rattamatk.
Lisainfo: Merily-Anett Hallik, 518 7152

21. august kell 18 Meeleolukas kandlepidu Ahunapalu endises palvemajas.
Aksel Tähnas 115.

22. august kell 18 Suvesimman Kurepalus. Lisainfo OÜ Popstartz, Silvo
Piir,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

23. august kell 10 TailsPlaneti takistusjooks koos koeraga Vooremäe
terviseradadel.  <https://www.tailsplanet.ee/sundmused/>
https://www.tailsplanet.ee/sundmused/

23. august kell 18 Rannakontsert „Rändajad“, Melliste rannast. Lisainfo
Melliste raamatukogu, Ülle Seire.

29. august kell 17 Kontsert Võnnu kirikus: akordioniduo Henri Zibo ja Mikk
Langeproon, orelil Anna Humal. Lisainfo: Kadri Kiho, [email-masked]
või 5855 2993

Lugupidamisega

Piret Maasik

kultuurispetsialist

Kastre Vallavalitsus

Tel. +372 508 9374

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]