Subject: IE Informal EPSCO meeting, 5-6th July
From: "MBX-IEPRES2026dsp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, "Erkki Keldo - MKM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "MBX-IEPRES2026dsp" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 20:21:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Ms Karmen Joller

Minister of Social Affairs

Mr Erkki Keldo

Minister of Economy and Industry

Dear Ministers,

Please see the attached Invitation and Practical Information Note to the 
EPSCO Informal meeting which will take place in Ballina, Co. Mayo on the 5th 
and 6th of July 2026.

We look forward to welcoming you to the West of Ireland.

Regards,

EU International Section/ AE Idirnáisiúnta

An Roinn Coimirce Sóisialaí
Department of Social Protection

Úrlar 1, Áras Mhic Dhiarmada, Sráid an Stórais, Baile Átha Cliath 1, D01 
WY03
Floor 1, Áras Mhic Dhiarmada, Store Street, Dublin 1, D01 WY03

************************************************

This email and any files transmitted with it are confidential and intended 
solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. 
If you received this e-mail in error, please contact the sender and delete 
the material from any computer.

While the Department takes measures to secure the data transferred via 
email, transmission cannot be guaranteed to be secure, error-free or routed 
correctly once it leaves the Department.  In communicating with the 
Department by email, the customer accepts this risk and the Department does 
not accept liability which may arise as a result of email transmission.

The Department of Social Protection is committed to protecting your privacy 
and your rights as a data subject in accordance with the EU General Data 
Protection Regulation (GDPR).  Our 
<https://www.gov.ie/en/organisation-information/534503-privacy-statement/> 
Privacy Statement Privacy Statement explains how we secure and manage your 
personal data. The Statement also outlines how you can exercise your rights 
under the GDPR.

Department of Social Protection - Virus Scanned

Tá an ríomhphost seo agus aon chomhaid a ghabhann leis faoi rún agus níl sé 
le haghaidh éinne ach an té nó an t-eintiteas ar seoladh chuige é. Má fuair 
tú an ríomhphost seo trí earráid, téigh i dteagmháil leis an seoltóir, le do 
thoil, agus scrios an t-ábhar as aon ríomhaire.

Cé go nglacann an Roinn bearta chun na sonraí a aistrítear trí ríomhphost a 
choinneáil slán, ní féidir tarchur a ráthú a bheith slán, saor ó earráidí nó 
curtha an treo ceart a luaithe is a fhágann sé an Roinn. Nuair atá sé ag 
déanamh cumarsáide leis an Roinn trí Ríomhphost, glacann an custaiméir leis 
an riosca sin agus ní ghlacann an Roinn aon dliteanas a d’fhéadfadh tarlú 
mar thoradh ar tharchur ríomhphoist.

Tá an Roinn Coimirce Sóisialaí tiomanta do do phríobháideachas agus do 
chearta mar dhuine is ábhar do shonraí a chosaint i gcomhréir le Rialachán 
Ginearálta an Aontais Eorpaigh maidir le Cosaint Sonraí. Tugtar míniú inár 
Ráiteas Príobháideachais ar an gcaoi a ndaingnímid agus a mbainistímid do 
shonraí pearsanta. Léirítear sa Ráiteas freisin an chaoi ar féidir leat do 
chearta a fheidhmiú faoin Rialachán Ginearálta 
<https://www.gov.ie/ga/eolas-eagraiochtai/534503-privacy-statement/>  maidir 
le Cosaint Sonraí (RGCS).

An Roinn Coimirce Sóisialaí – Víreas-scanta

************************************************