Subject: FW: Riigitee 31 Haapsalu-Laiküla km 7,217 ristumiskoha projekti muudatus
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 11:11:07 +0300

Tere,

Palun registreerida.

See teema on jätkuks

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Norman Laidvee <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 9:53 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Vs: Riigitee 31 Haapsalu-Laiküla km 7,217 ristumiskoha projekti 
muudatus

Tere,

Tegime projekti tellija soovitud muudatused.

Korrigeeritud projekt on kätte saadav jagatud kaustast: 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/n2owivdz3azft69zjld5s/APNi-9jDKVwttGVY6bZ3_50?rlkey=tng4z77u314hocy4k0ttol45a&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/n2owivdz3azft69zjld5s/APNi-9jDKVwttGVY6bZ3_50?rlkey=tng4z77u314hocy4k0ttol45a&dl=0

Lugupidamisega

Norman Laidvee

Teedeprojekt OÜ | teedeinsener

Saatja: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 29. mai 2024 08:20
Adressaat: Norman Laidvee <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Riigitee 31 Haapsalu-Laiküla km 7,217 ristumiskoha projekti 
muudatus

Tere,

Nõustume antud asukohas pakutud katte muudatuse ettepanekuga.

Palume esitada korrigeeritud lahendus.

Vastavalt korrigeeritud lahendusele sõlmime huvitatud osapoolega 
ristumiskoha ehitamise lepingu muudatuse.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Norman Laidvee <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Monday, May 27, 2024 11:53 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Vs: Riigitee 31 Haapsalu-Laiküla km 7,217 ristumiskoha projekti 
muudatus

Tere,

Kas olete leidnud võimaluse muudatusega tutvuda ja kujundada seisukoha?

Lugupidamisega

Norman Laidvee

Teedeprojekt OÜ | teedeinsener

Saatja: Norman Laidvee <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 17. mai 2024 11:12
Adressaat: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Riigitee 31 Haapsalu-Laiküla km 7,217 ristumiskoha projekti muudatus

Tere

Vestlesime hommikul telefoni teel mahasõitude asfalteerimise mahu teemal. 
Teemaks olev projekt on koostatud 2023 aasta mais ning sai kooskõlastuse 
just teie käest, seepärast pöördun projekti muudatuse nõusoleku jaoks teie 
poole.

Nimelt varasemalt sai ennatlikult projekteeritud kogu mahasõit 
asfaltkattega. Nüüdseks on tellijal soov hakata mahasõitu ehitama ja oleks 
huvi ehituskulusid vähendada.

Ettepanek oleks asfalteerida mahasõidust 8m riigitee katte servast ja 
ülejäänud asendada kruuskattega. Vastavalt Transpordiameti poolt väljastatud 
mahasõidu ehitamise nõuetele tuleb asfaltkate projekteerida minimaalselt 
mahasõidu tüüpjoonis I mahus, ehk 8m. Seega oleks muudatusettepanek 
vastavuses tingimustega.

Lisan manusena kooskõlastuse saanud asendiplaani ning muudatustega 
asendiplaani.

Kas saame teilt nõusoleku tehtud muudatusele?

Lugupidamisega

Norman Laidvee

Teedeprojekt OÜ | teedeinsener