Subject: Asutuse töötajate ligipääsuõigused Maksu- ja Tolliameti e-teenuste portaalides
From: "Ave Alas - MTA" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 14:53:54 +0300

Head Maksu- ja Tolliameti e-teenuste portaali kasutajad

Palume ametiasutuse esindusõiguslikul isikul või tema poolt volitatud 
teenistujal, kellel on pääsuõiguste haldamise õigus, kontrollida oma asutuse 
teenistujate ligipääsuõiguseid Maksu- ja Tolliameti ametiasutuste portaalis 
ja veenduda:

*

	kas teenistujate kehtivad ligipääsuõigused on jätkuvalt vajalikud 
tööülesannete täitmiseks;
*

	kas kehtivate juurdepääsuõigustega teenistujate hulgas on isikuid, kelle 
teenistussuhe on lõppenud.

Kui teenistuja ei vaja enam ligipääsuõiguseid või on töölt lahkunud, palume 
need viivitamata lõpetada. Palume anda tagasisidet, kui asutuse teenistujate 
pääsuõigused on kontrollitud.

Vastavalt Maksu‑ ja Tolliameti e‑teenuse keskkonnas elektroonilise 
asjaajamise tingimustele ja korrale tuleb esindaja volituste lõppemisel 
ligipääsuõigused viivitamata lõpetada või pöörduda selleks Maksu‑ ja 
Tolliameti poole.

Viited (on leitavad ka Maksu- ja Tolliameti veebilehelt):

*

	Maksu- ja Tolliameti e-teenuste keskkonna ametiasutuste portaal on 
kättesaadav lingilt:  <https://ametnik.emta.ee/> https://ametnik.emta.ee
*

	Juhise asutuse nimel teenistujate juurdepääsuõiguste lõpetamiseks leiate 
meie kodulehelt: 
<https://www.emta.ee/ariklient/e-teenused-koolitused/e-teenuste-kasutamine/paasuoiguste-andmine-ja-lopetamine#riigi-kov-asutuse-paasuoiguste-loppemine> 
https://www.emta.ee/ariklient/e-teenused-koolitused/e-teenuste-kasutamine/paasuoiguste-andmine-ja-lopetamine#riigi-kov-asutuse-paasuoiguste-loppemine

Lisaks soovitame üle vaadata ka kasutajate ligipääsuõigused Maksu- ja 
Tolliameti kliendiportaalis: https://maasikas.emta.ee/login

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda Maksu‑ ja Tolliameti 
kontaktidel [email-masked] või [email-masked]

Aitäh, et hoiate oma kasutajate ligipääsuõigused Maksu- ja Tolliameti 
e-teenuste keskkondades ajakohasena!

Lugupidamisega

Ave Alas
tootejuht
Tulude osakond
Maksu- ja Tolliamet
[email-masked]

      <https://www.facebook.com/maksujatolliamet> 
<https://www.linkedin.com/company/100561/> 
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/> 
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>
www.emta.ee <https://www.emta.ee>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.