Subject: Küsimused seoses tegevusloa teenuste peatamisega
From: "Malle Tiidelepp" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 10:37:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime AS-i Kliinik Elite ja OÜ Tähe Erakliinik tegevuslubadel üheks
aastaks peatada järgmised teenused (teenust osutava spetsialisti
puudumise tõttu):

OÜ Tähe Erakliinik

1. ambulatoorne kardioloogia
2. ambulatoorne neuroloogia
3. ambulatoorne ortopeedia
4. ortopeediline päevakirurgia
5. ambulatoorne sünnitusabi ja günekoloogia
6. günekoloogiline päevakirurgia
7. ultraheliuuringud

AS Kliinik Elite:
1. statsionaarne pediaatria
2. meditsiinigeneetika teenused

Medre süsteemis on aga järgmised tehnilised takistused:

1. AS-i Kliinik Elite kontol saan teenuse peatamise taotluse esitamisel
veateate "Taotluse esitamine ebaõnnestus"

2. OÜ Tähe Erakliinik tegevusloal puudub teenuste juures üldse teenuse
peatamise nupp

Palun nõu, kuidas edasi toimida, et vajalikud teenused saaksid peatatud.

-- 
Lugupidamisega

Malle Tiidelepp
AS Kliinik Elite / OÜ Tähe Erakliinik kvaliteedijuht

tel 740 9933 / 5385 2391
www.elitekliinik.ee

CONFIDENTIALITY NOTICE
Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ja on mõeldud 
kasutamiseks ainult adressaadile. Kui te olete saanud selle e-kirja eksituse 
tõttu, palume see ning lisatud failid kustutada. Kolmandatele isikutele 
selle e-kirja ja lisade edastamine ja kopeerimine on keelatud.
Данное письмо и все его приложения являются конфиденциальными и 
предназначены только адресату. Если вы получили данное письмо по ошибке, 
пожалуйста уничтожьте это
письмо и все его приложения. Передача и копирование данного письма и его 
приложений третьим лицам запрещено.
This e-mail and any attachments are confidential and for the exclusive use 
of the intended recipient. If you have received this e-mail in error please 
delete it and all its attachments. Copying and forwarding this e-mail to any 
other person is prohibited.