Subject: Keraamikaahju paigaldamise tingimused
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jul 2026 12:28:25 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Võtan teiega ühendust seoses keraamikaahju paigaldamisega.

Olen Puka Kunstikooli direktori kohusetäitja. Soovime paigaldada kooli 
ruumidesse keraamikaahju, mida vajame skulptuuri- ja keraamikatööde 
põletamiseks.

Palun andke teada, millised on keraamikaahju paigaldamise täpsed tehnilised 
ja ohutusnõuded. Samuti sooviksime võimalusel konsulteerida spetsialistiga, 
kes saaks tulla kohapeale, tutvuda meie ruumidega ning hinnata ahju 
paigaldamise võimalikkust ja vajalikke ettevalmistustöid.

Puka Kunstikool asub aadressil Kesk 47, Puka alevik, Puka Kultuurimaja 
teisel korrusel.

Lugupidamisega

Katrin Uffert

Puka Kunstikooli KT

+372 555 33 564