Subject: 22140 Tõrvandi-Roiu-Uniküla tee TV liitumine
From: Sulamägi Siim <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 15:35:54 +0300

Tere

Saadan projekti kooskõlastamisele. Andrus Tulliga on LK asukohad
kooskõlastatud. LC5279 joonisel sai kilbi paigalduskõrgusega eksitud, kuid
tänaseks on parandatud joonis uuesti saadetud Andrusele. LC5279 kilp
hakkab paiknema valla kinnistul ja LC5275 kilp TRAMi kinnistul. Vastav IKÕ
plaan on lisatud projektikausta.

Lugupidamisega

Siim Sulamägi

Projekteerimise valdkond

Nooremprojekteerija

Elektrilevi OÜ volitatud esindaja

Mobiil: Mobiil: +372 53 49 75 65

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

Külastage meid:  <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.