Subject: AT-s avaldamisõigust omavad isikud
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 03:54:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Lugupeetud andmeandja esindaja 

Terviseamet nimel omavad AT-s teadaannete avaldamise õigust järgnevad
isikud:

Mari-Anne Härma 
Sille Parve 
Kaidy Teppe 

Kiri saadeti Teile teadmiseks, et saaksite kontrollida oma avaldajate
õigusi ning vajadusel neid lõpetada. Ametlike Teadaannete põhimääruse § 5
lõikest 7 tulenevalt on andmeandja esindajal kohustus esindaja ja avaldaja
õigused lõpetada, kui nende isikute volitused andmeandja nimel teadaandeid
avaldada lõppevad. 

Juhised avaldajate haldamise kohta leiate AT kasutusjuhendist.

Teie Ametlikud Teadaanded

www.ametlikudteadaanded.ee 

Käesolev kiri koostati automaatselt ja selle vastata ei saa