Subject: AS Alexela seisukohad ja tagasiside tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõule nr 8-1/5425 15.07.2026
From: "Raido Mererand" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Tiiu Valk" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 18:51:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame AS Alexela seisukohad tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise 
seaduse eelnõule nr 8-1/5425.

Lugupidamisega

 <https://www.alexela.ee/>

Raido Mererand • õigusnõunik/legal counsel

+372 5352 7733 •  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Alexela AS • Roseni 11, 10111 Tallinn

 <https://alexela.ee/> www.alexela.ee
 <https://www.facebook.com/ASAlexela> 
<https://www.instagram.com/alexela.ee/> 
<https://www.linkedin.com/company/alexela-group>

Käesolev e-kiri võib sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või muul 
viisil kaitstud volitamatu avaldamise vastu. Kui Sa oled käesoleva e-kirja 
saanud ekslikult, palun teavita sellest saatjat telefoni või e-posti teel ja 
kustuta e-kiri oma süsteemist ilma seda edastamata või selle koopiaid 
salvestamata ning ilma selle sisu kellelegi avaldamata. Täiendavat 
informatsiooni isikuandmete töötlemise kohta annab meie 
<https://www.alexela.ee/sites/default/files/documents/2021-06/Isikuandmete%20t%C3%B6%C3%B6tlemise%20p%C3%B5him%C3%B5tted.pdf> 
Privaatsuspoliitika. Aitäh Sulle!