Subject: Täpsustus seoses iseseisva tervishoiuteenuse pakkumise nõuetega ruumidele.
From: "Marju Saar" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2024 15:51:19 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin täpsustada seoses iseseisva tervishoiuteenuse pakkumise nõuetega 
ruumidele.
Saan aru, et kui soovime pakkuda logopeedi ja füsioteraapia teenust, siis 
peavad ruumid vastama puudega inimeste erivajadustest tulenevad nõuded 
ehitisele (Ettevõtlus- ja infotehnoloogia ministri 29.05.2018 määrus nr 28).

Enne kui hakkan taotlemisega tegelema soovin täpsustada ruumide vastavust. 
Kui ruumid asuvad büroohoone teisel korrusel ja lifti võimalus puudub, siis 
kas on üldse mingi võimalus, et nad vastavad määruses nr 28 toodud nõuetele?

Olen tänulik tagasiside eest.

Tervitades,
Marju Saar
Väike Päike Lasteklubi
5092449