Subject: Hinnangu küsimine
From: "Ragnar Linde" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 15:56:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördume Teie poole selgituste saamiseks.

Tööandjad avaldavad oma tööpakkumisi Eesti Töötukassa (töötukassa) 
veebikeskkonnas www.tootukassa.ee <http://www.tootukassa.ee> . Juba pikemat 
aega on töötukassa tegelenud probleemiga, et CVKeskus võtab omaalgatuslikult 
töötukassa veebilehelt erinevate tööandjate tööpakkumisi ja avaldab need 
tööandjate teadmata ja tööandjatega asjaomast kokkulepet sõlmimata ja 
nõusolekut omamata CVKeskuse veebikeskkonnas (https://www.cvkeskus.ee/) 
jättes kandideerijatele mulje, et tegutseb tööandja nimel. CVKeskus kogub 
seejuures kandideerijate andmeid ja dokumente, mis tööpakkumistes nõutud. 
Andmed ja dokumendid, mida kandideerijad esitavad CVKeskusele ei jõua 
tegelikkuses tööandjateni.

Palume Teie hinnangut, kas  töövahendaja, antud juhul CVKeskus, rikub 
isikuandmete töötlemise nõudeid kui jätab kandideerijale mulje, et tegutseb 
tööandja nimel ja kogub kandideerijate isikuandmeid ilma tööandja 
volituseta.

Parimate soovidega

Ragnar Linde
nõustamisosakond
peaspetsialist-sisekoolitaja (töövahendus)

Toetame töö ja töötaja leidmisel!

 <https://tootukassa.ee> tootukassa.ee

 <https://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa

 <https://youtube.com/tootukassa> youtube.com/tootukassa

 <https://tootukassa.ee/>