Subject: TT nr 7.1-2/26/1738-2 Tallinna mnt 33, Aruküla välisvõrkude projekti kooskõlastuseks
From: "Kondaev Dmitry" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Apr 2026 16:52:51 +0300

Tere,

Olen välisvõrkude projekteerija ning tegelen projektiga - Tallinna mnt 33,
Aruküla, Raasiku alevik, Harju maakond Grossi poe tehnovõrkude
projekteerimine.

Projekti käigus pidin projekteerida ülekäiguraja valgustus ning toide
võtmine tänavavalgustusele kinnistul - Lõokese tänav, Aruküla, Raasiku
alevik, Harju maakond.

Olen varem saanud kätte tehnilised tingimused projektile nr
7.1-2/26/1738-2.

Saadan projekti dokumendid kooskõlastuseks

Dmitry Kondaev

projekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

dmitry.kondaev <mailto:[email-masked]> @connecto.ee

+372 53231201

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee