Subject: C-67/25
From: <[email-masked]>
To: "Kadri Kilvet - KUM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - TTJA" <[email-masked]>, "Helen Rohtla - TTJA" <[email-masked]>, "Kristina Vaksmaa-Tammaru - TTJA" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 12:34:14 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/107-7
Kohtuasja number: C-67/25
Staadium: M��rus(ed), otsus
M�rks�nad: edastamise, �lekandmise, levitamise v�i  muude teenuste osutamise 
keeld; Venemaa kontrolli all olevad meediakanalid; Venemaa vastu suunatud 
piiravad meetmed seoses olukorraga Ukrainas
�iguslikud vormid: m��rus (EL) 2022/350; m��rus (E�) nr 833/2014

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8048

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium