Subject: RE: Tasuta jalgratturi koolitus ja eksamid koolis (osaliste koolituskulude tasumise taotlemine Transpordiametilt, 12.50 eurot lapse kohta) Tähtaeg 30.04.2026
From: "Anneli Bogens" <[email-masked]>
To: "Marika Luik" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 16:47:57 +0300

Tere!

Edastan Illuka Kooli taotluse koos 2025/26 õa tööplaaniga.

Parimat!
Anneli Bogens | Direktor
Tel: +372 336 6998 | Mob töö: +372 5885 5766 | Mob: +372 5303 7255  | 
[email-masked]
Illuka küla, Alutaguse vald, Ida-Virumaa 41204 | Illuka Kool
www.illuka.edu.ee

From: Marika Luik <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 29, 2026 3:13 PM
To: Marika Luik <[email-masked]>
Subject: Tasuta jalgratturi koolitus ja eksamid koolis (osaliste 
koolituskulude tasumise taotlemine Transpordiametilt, 12.50 eurot lapse 
kohta) Tähtaeg 30.04.2026

Tere!

Olete olnud koolipoolne kontaktisik jalgratturi koolituse teemadel.
Transpordiametini ei ole jõudnud veel Teie kooli taotlus, mis on aluseks 
tasuta ratturi koolituse osaliste koolituskulude tasumiseks.
Kui teie koolil on soov taotlus esitada, siis edastage see koos tööplaaniga 
ameti üldmeili [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
hiljemalt 30.04.2026 k.a.

Taotlusvorm ja lisatavas tööplaanis kajastatava info loetelu on toodud meie 
kodulehel.
https://transpordiamet.ee/projektid#tasuta-jalgratturi-k

Küsimuste korral võtke palun ühendust, olen igati abiks.

PS! Kui Teie ei ole sel õppeaastal õige kontaktisik antud teemal, siis 
edastage e-kiri õigele kolleegile. Olen südamest tänulik.

Kui teil sel õppeaastal jalgratturi koolitust ja eksameid ei toimu, siis 
palun teavitage mind (muidu jäängi meeldetuletusi saatma 😊)

Heade soovidega

Marika Luik

Juhtimisõiguse teenusehaldur (jalgratta juhtimisõigus, vedurijuhiluba)
Sõidukite juhtimisõiguse osakond

+372 5615 6709

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marika Luik
Sent: Friday, February 27, 2026 9:24 AM
To: Marika Luik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kadri Vesinurm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tasuta jalgratturi koolitus ja eksamid koolis (osaliste 
koolituskulude tasumise taotlemine, 12.50 eurot lapse kohta)

Tere hommikust

Teavitan, et koolid saavad tänasest, 27.02.2026 esitada Transpordiametile 
taotluse koolis tasuta toimuva jalgratturi koolituse ja planeeritud eksamite 
läbiviimise eest õppeaastal 2025/2026.

Oleme pisut muutnud taotlemise tingimusi (koostöölepingut ei sõlmi), palun 
tutvuge nendega meie veebilehel: 
<https://transpordiamet.ee/projektid#tasuta-jalgratturi-k> 
https://transpordiamet.ee/projektid#tasuta-jalgratturi-k

Taotluste esitamise tähtaeg on 30.04.2026 k.a.
Koolijuhi poolt allkirjastatud taotlus koos tööplaaniga edastage 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Palun tutvude tingimustega ning küsimuste korral palun helistage või 
kirjutage. Olen rõõmuga abiks.

Heade soovidega

Marika Luik

Juhtimisõiguse teenusehaldur (jalgratta juhtimisõigus, vedurijuhiluba)
Sõidukite juhtimisõiguse osakond

+372 5615 6709

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee