Subject: Laadaplatsi kinnistu tootjatingimuste muutmine, Rõuge vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Cc: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 20:36:28 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Heibri külas projekteerimises oleva keskpinge
õhuliini paljasjuhtme kaetud juhtmele asendamise projekti. Tööde käigus
asendatakse õhuliini juhe ristumisel 25227 Viitina-Heibri teega. Tee
kaitsevööndisse ühtegi õhuliini posti ei jää, ainult juhe. Tegemist on
olemasoleva õhuliiniga, millele kehtib õhuliini kaitsevöönd.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.