Subject: Ed: MTÜ Masaan
From: "Marianne Reinart" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 08:41:00 +0300

Tere

Palun registreeri Deltas.

Tervitades

Marianne

Lugupidamisega

Marianne Reinart

vaneminspektor (keskkonnatervis)

põhja regionaalosakond

+372 5866 4816

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 8. aprill 2024 08:24
Adressaat: Marianne Reinart <[email-masked]>
Teema: MTÜ Masaan

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

MTÜ Masaan plaanib osutama hakata päevakeskuse teenust erihoolekande 
klientidele.Oleme praegu ruumide otsingul ja soovime teada,millised on 
tervisameti tingimused ja nõuded päevakeskusele.

Päevakeskuse peamiseks teenuseks on igapäevaelu toetamine. Päevakeskuse 
eesmärk on, et klientide vaba aeg saaks sisustatud erinevate tegevusega, 
tähistatakse mitmeid tähtpäevi ning sageli korraldatakse üritusi ja 
väljasõite. Plaanitud lahtiolekuaeg on 10,00-18,00

Veel sooviksime teada ,kas on erinõudeid, kui soovime päevakeskust avada 
vanuritele või pakkuda laste ja noorte päevahoiuteenust.

Ette tänades.

Tervitades

Külli Liivjõe

Raamatupidaja

55599152

MTÜ Masaan