Subject: Ed: Teetöödeväline luba - Joa tee 18, Tuulna küla, Lääne-Harju vald Kauplushoone
From: "Mihkel Reinhold" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 12:21:07 +0200

Tere

Seoses Joa tee 18, Tuulan küla, Lääne-Harju vald, Harju maakond
Kauplushoone projekti raames on ette nähtud olemasolevate mahasõitude
asfaltkatete taasatamine.

EHR ehitusloa taotluse nr 2211271/15190

Soovin taotleda teetöödevälist luba.

Manusena lisatud allkirjastatud taotlus koos ajutise liikluskorralduse
skeem, mis on teie liikluskorraldaja poolt kooskõlastatud.

Lugupidamisega

Mihkel Reinhold

Fund Ehitus OÜ

Projektijuht

Mob. 53 003 219

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Martti Lilleste <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 19. märts 2024 09:08
Adressaat: Mihkel Reinhold <[email-masked]>
Teema: FW: Teetöödeväline luba - Joa tee 18, Tuulna küla, Lääne-Harju vald
Kauplushoone

Tere

Loa taotlemiseks tuleb Teil esitada taotlus aadressil
<mailto:[email-masked]> [email-masked]. Taotluse blanketi
leiate siit:  <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee ->
Uudised, ametist ja kontakt -> Lubade ja kooskõlastuste taotluste
blanketid  -> TÖÖD JA PIIRANGUD MAANTEEL -> Taotlus väljastada
liiklusvälise tegevuse luba (ehitus) tööde tegemiseks riigitee maal.
Taotlus peab olema allkirjastatud ettevõtte esindusõigus omava isiku
poolt. Taotlusele lisage kaasa manuses olev ja meie liikluskorraldaja
poolt kooskõlastatud ajutise liikluskorralduse skeem.

Lugupidamisega

Martti Lilleste
Korrashoiu projektijuht
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
53045911
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on
mõeldud kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud
Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil
kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite
selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 18, 2024 1:39 PM
To: Martti Lilleste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Teetöödeväline luba - Joa tee 18, Tuulna küla, Lääne-Harju
vald Kauplushoone

From: Mihkel Reinhold <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 18, 2024 12:25 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Teetöödeväline luba - Joa tee 18, Tuulna küla, Lääne-Harju vald
Kauplushoone

Tere

Seoses Joa tee 18, Tuulan küla, Lääne-Harju vald, Harju maakond
Kauplushoone projekti raames on ette nähtud olemasolevate mahasõitude
asfaltkatete taasatamine.

EHR ehitusloa taotluse nr 2211271/15190

Soovin taotleda teetöödevälist luba. Manusena lisatud ajutise
liikluskorralduse skeem.

Lugupidamisega

Mihkel Reinhold

Fund Ehitus OÜ

Projektijuht

Mob. 53 003 219

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]