Subject: FW: Palun minu nimele Deltas ja JIRAS
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 07:39:45 +0300

From: Terav Kera <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 1, 2026 11:35 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Masso DP seisukohtade pikendamine

Tere,

kirjutan seoses Laane külas asuva Masso maaüksuse ja Tõrvandi alevikus
asuvate Massopõllu, Põhja-Masso, Lõuna-Masso ja Väetiseküüni-Lennuvälja
tee lõik 4 ja lähiala detailplaneeringu TRAM väljastatud seisukohtadega.
Transpordiameti poolt on seisukohad väljastatud 03.11.2023.

Palun pikendada väljastatud seisukohti DP koostamiseks.

Lisainfoks, et vastavalt müra modelleerimise tulemustele planeeritakse
Ülenurme-Külitse tee äärde 3 m kõrgune müratõkkesein (varemprojekteeritud
kergliiklustee ja planeeritud elumukvartali vahelisele piirile.
Varemprojekteeritud kergliiklustee asukoht vastavalt Esprii poolt
09.05.2023. a. koostatud Ülenurme-Külitse jalgratta- ja jalgtee projekti I
etapp, töö nr  221201.

Vajadusel saan saata DP põhijoonise eskiisi.

Parimate soovidega,
Jane Asper
ehitusinsener, maastikuarhitekt
Terav Kera OÜ
tel. 555 481 55