Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 13:34:47 +0300

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/02693 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Hageri küla, 11247 
Ääsmäe-Hageri tee // Lümandu küla, Risttee // Sutlema küla, Ambose tee L3 // 
Liblika // Suurevälja (0,4 kV maakaabel ja liitumiskilp) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks: • Transpordiamet (riigitee 
11247 Ääsmäe-Hageri tee) • Maa- ja Ruumiamet (tööalaga seotud riigiomandis 
olevate kinnistute (Ambose kruusakarjäär, Suurevälja) valitseja) Käesolev 
teade on tehnovõrkude omanikele ja maaomanikele, et teavitada neid 
eletrikaabelliini ehitamise plaanidest, sh maaomanikele kuuluvatel 
kinnistutel. Tegemist on projekteerimistingimuste eelnõu kaasamiskutsega. 
Materjalide tutvumiseks tuleb id-kaardi sisse logida www.ehr.ee ja seejärel 
klõpsata e-kirjas näidatud lingil. Selgitavad materjalid on leitavad: 1) 
Sektsioonis “Toimingud”>”Kooskõlastajate märkused”> “Kohila Vallavalitsus 
Erki Freiberg> märkus 1 ja 2 (kooskõlastatud tingimustel) 2) Sektsioonis 
“Lisad” 3) Sektsioonis “Tingimused” Materjalide tutvumiseks tuleb id-kaardi 
sisse logida www.ehr.ee ja seejärel klõpsata e-kirjas näidatud lingil.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27856746>  (menetlus nr: 
541368), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.