Subject: Re: Leping
From: "Janar Zalite" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jul 2026 21:42:37 +0300

Tere,

saadan ka minu poolt allkirjastatud lepingu.

Võib-olla rumal küsimus aga küsin üle ikka - nimelt toestame enda ja nn 
antud kõnealusel krundil olemasoleva talumaja renoveerimistöid - seega on 
meil taotletud ehitusteatis, mis on renoveerimiseks vajalik, mitte 
ehitusluba(ei püstita uut hoonet) - seega, kas me võime hetkel 
renoveerimistõid teostada samaaegselt, kui saame ette võtta ka ristumiskoha 
rajamise (ristumiskoha ehitaja leidmine võtab aega jne), kuid renoveerimine 
on meil seotud enda ettevõttega ja seega laenuga ja seal on peal tähtajad, 
millal peab meil maja renoveeritud kujul valmis olema?

Tänud taaskord meeldiva telefonivestluse eest!

Parimat soovides,
Janar Zalite
Woodbenders OÜ
Tamme 6/2, Väike-Maarja, Lääne-Virumaa
+372 5550 2157

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas 
kuupäeval K, 15. juuli 2026 kell 11:46:

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Ristumiskoha ehitamise leping, riigitee 88 km 9.24 Tammiku 
kinnistu
Registreerimise kuupäev: 15.07.2026
Registreerimise number: 7.1-1/26/12386-1.

Vastuseks Teie näidislahenduse alusel ristumiskoha ehitamise taotlusele 
edastame Teile ristumiskoha ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud näidislahendusele.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Leping annab õiguse ehitada 
ristumiskoht lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked] 
<http:///dhs/faces/jsp/dialog/[email-masked]> ). Tööde lõpetamisest 
palume Transpordiametit kohe informeerida ([email-masked] 
<http:///dhs/faces/jsp/dialog/[email-masked]> ) ja kutsuda kohale 
Transpordiameti esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar
peaspetsialist
58627078

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>