Subject: Orgita Ettevõtlusala
From: "Vahur Kets" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Rauno Martin" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 11:25:51 +0300

Tere,

Oleme koostanud Orgita Ettevõtluskompleksi detailplaneeringu. Täna on meil
koostamisel juba põhiprojekt ning planeerime ehitustöödega
arenduspiirkonnas alustada juba järgneval aastal. Projektlahenduse oleme
koostanud lähtuvalt võrguvaldajate tehnilistest tingumustest ning
lahenduse põhimõtteliselt nendega ka üle vaadanud. Lähtuvalt koostatud
lahendusest on kavandatud joogivee ja reovee torustikud ning sidekaabel
tuua üle maantee.

Transpordiameti tellimusel on käesoleval aastal renoveerimisel nimetatud
maantelõik. Seoses sellega palume Teil kooskõlastada lisatud
projektlahendus ning anda nõusolek projektis toodud toruhülsside
paigaldamiseks veel samaaegselt maantee ehitustöödega. Toruhülsside
ehituskulu katab Orgita Ettevõtluskompleksi arendaja.

Palume võimalikult kiiret reageeringut, sooviksime võimalusel täna
maantelõigu ehitusel toimuvate samalaadsete töödega üheaegselt vajalikud
tööd ära teostada, kindlasti enne maantee ülemiste kihtide ja katendite
paigaldust.

Joonised:

<https://www.dropbox.com/scl/fi/mpui7j27ebheg747r924m/026016_TP_VKV_Orgita
_T-stuspark.zip?rlkey=fc7sexe99hbnyutbwpa0nrzv4&st=od82x5zz&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/mpui7j27ebheg747r924m/026016_TP_VKV_Orgita_
T-stuspark.zip?rlkey=fc7sexe99hbnyutbwpa0nrzv4&st=od82x5zz&dl=0

Lugupidamisega

Vahur Kets
Ehitusjuht / Üürisuhete haldur
		(+372) 50 39 743
 <mailto:[email-masked]> vahur.kets <mailto:[email-masked]>
@restate.ee
 <https://restate.ee/> restate.ee