Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 15:53:27 +0300

Saue Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05800 aadressile 1 // Harju maakond 37 // 37a // 45 // Tammiku // 
Vahtralehe tee // Harju maakond, Puiestee tee L1 // Puiestee tee L8 // Saue 
vald 3 // 3a // Simmani // Suurekivi tee // Saue vald, Puiestee tee // 
Valingu küla 16 // Aila küla, 11117 Valingu-Jõgisoo tee // Kiisapõllu // 
Sepa // Taga-Kopli // Vanakooli // Valingu küla, Alametsa // Antsu // Farmi 
// Heki tee // Keila-Tallinn 78,7-83,1 km // Loigu // Ööbiku tee (10kV ja 
0,4kV maakaabelliinid, komplektalajaamad, KP õhuliin ja õhuliini mastid, KP 
harukilp) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 31 (4) Pädev asutus esitab 
projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks 
asutusele, kelle seadusest tulenev pädevus on seotud 
projekteerimistingimuste taotluse esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27943827>  (menetlus nr: 
558100), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (HELENA UUSPÕLD) poole.