Subject: (VT2099) Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Lohusuu alevik, Mustvee vald, Jõgeva maakond.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 16:20:08 +0300

Tere!

Saadame teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Enefit AS

Projekt nr: VT2099

Projekti nimi: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine,
Lohusuu alevik, Mustvee vald, Jõgeva maakond.

Projekti aadress: Lohusuu alevik, Mustvee vald, Jõgeva maakond.

Tehtavad tööd: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine

Projektiga seotud teed: 13161 Lohusuu-Maetsma tee ja 3 Jõhvi-Tartu-Valga
tee

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900