Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 17:46:55 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/23456 aadressile 
Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, Juuliku-Tabasalu tee// Uus-Tooma 
(Biopuhasti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kuna heitvett soovitakse juhtida maantee 
äärsesse kraavi, siis palume Teiepoolset kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27144563>  (menetlus nr: 
451313), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (MAIGI TENISSON) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister