Subject: Ravimijäägid ja muu aegunud ateegikraam
From: "Marek Strandberg" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Sun, 16 Jun 2024 20:57:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist,

Ma loodan, et saade mind aidata jõudmaks selgusele ravimijääkide
käitlemise teemadel.

Ravimijääkide tagastamine apteekidesse.

Oskate, palun, viidata, milliste seadusaktidega on see tegevus
reguleeritud?

Kas seadus jätab apteekidele võimaluse loobuda näiteks aegunud
toidulisandite või ka apteegikosmeetika jäätmetena vastuvõtmisest?
Või on seaduses kealatud nende vastuvõtmine ohtlike jäätmetena?

Lugupidamisega
Marek Strandberg

teaduse- ja tehnikatoimetuse juhataja

Postimees Grupp

+372 55520108

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

postimees.ee