Subject: RE: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ muutmine
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Pille Lumi - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 11:14:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame käesolevaga MTÜ Kuldne Liiga tagasiside sotsiaalkaitseministri ja 
terviseministri 22. oktoobri 2024. a määruse nr 42 „Sotsiaal- ja 
tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ muutmise eelnõu kohta.

Head
Agu Laius
juhatuse liige

Subject: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a 
määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ 
muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
teavitus tähtaja pikendamise kohta - uus tähtaeg on 7.08.2026

Pealkiri: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a 
määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ 
muutmine

Registreerimise kuupäev: 13.07.2026

Registreerimise number: 1.2-2/65-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee