Subject: FW: Pöördumine_16 06 2026
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 14:55:11 +0300

From: Jane Rumjantseva <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 16, 2026 12:55 PM
To: Juta Jõgis - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Pöördumine_16 06 2026

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan oma pöördumise, milles palun ministeeriumi abi ja vastust;
arvestades pöördumise temaatikat, siis võibolla ka mingit üldist
seisukohta vaates, et selliseid taotlusi võib veel tulla.

Ette tänades

Lugupidamisega

Jane Rumjantseva
Kohtutäitur
tel 7405477

-------

Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta"
("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist
koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et sõnum ja ka
selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit või IT
süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad
tekkida selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.

Säästa loodust, ära prindi seda sõnumit välja!

__________________________________________________________________________
__________________________

This message is intended for the exclusive use of the addressee and may
contain legally privileged, confidential information.
If you have received this transmission in error, kindly notify us
immediately and delete this message, including attachments.
E-mail is susceptible to unauthorised amendment, tampering and viruses,
and we only send and receive e-mails on the basis
that we are not liable for any such corruption, interruption, amendment,
tampering or viruses or any consequences thereof