Subject: Tudengikonverentsi koostööpakkumine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Apr 2026 10:00:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseamet!

Olen Tartu Ülikooli meditsiiniteaduste valdkonna tudengikonverentsi “SÄRTS” 
finantsjuht. Kirjutan Teile seoses meditsiinitudengite konverentsiga, mis 
toimub 12. septembril Tartus ja toob kokku arsti-, hambaarsti-, proviisori-, 
füsioteraapia- ja kehakultuuritudengid, juba töötavad oma eriala 
spetsialistid ja noorteadlased üle Eesti. Otsime üritusele 
sponsorluspartnereid ning soovime just Teiega koostööd teha!

Konverentsi eesmärk on pakkuda meditsiinivaldkonna üleselt tudengitele 
võimalust osaleda inspireerival tudengikonverentsil, mis tutvustab teadust 
kui valdkonda edasiviivat jõudu, pakkudes esinejaid Eestist ja välismaalt. 
Lisaks toimuvad töötoad meditsiiniteaduse rakendamisest nii praktilises 
meditsiinis, teadustöös kui ka meditsiinitehnoloogia ettevõtluses. 
Konverents loob võimaluse meditsiinivaldkonna tudengitel kuulda 
kaastudengite teadustööst lühiettekannete formaadis, tutvuda TÜ Teadusraja 
valikmooduliga ja leida endale soovi korral teadustöö juhendaja/teadusgrupp.

Teiepoolne rahaline panus aitaks:

*
Esinejatele ja oma teadustööd tutvustanud tudengitele kokku panna tänukingid

*
Pakkuda esinejatele majutust Tartus

*
Korraldada osalejate vahel loose (auhindadeks näiteks töövarjupäev Teie 
asutuses)

*
Korraldada interaktiivseid töötube

  Mis meie vastu saame pakkuda?

*
Alates augustikuust sotsiaalmeedia postituste kaudu reklaam

*
Kohapealne reklaamivõimalus bännerite ja brošüüride näol

Usun, et koostöö võiks olla mõlemale osapoolele kasulik! Oleme valmis 
arutama erinevaid sponsorluse võimalusi ning kohandama pakkumist vastavalt 
Teie soovidele.

Ootame huviga võimalust Teiega koostööd teha! Palun andke teada, kui soovite 
rohkem infot või arutada võimalikke koostöövorme.

Kui soovite tutvuda eelmisel aastal esmakordselt toimunud konverentsi 
programmi ja muu materjalidega, leiate need konverentsi kodulehelt 
<https://www.tudengikonverents.ee/>  https://www.tudengikonverents.ee/.

Lugupidamisega

  _____

Helen Talvistu
Finantsjuht
Meditsiinivaldkonna tudengikonverents „SÄRTS“

📞 5303 9922| ✉️ [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>