Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 16:19:58 +0300

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03373 aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Aruaia küla, Kaseniidu 
// Küüni // Oru // Pajuniidu // Pihlaka // Reoveepuhasti // Saarevälja // 
Sambla // Toomepõllu // Vana-Sambla // Kaarlimõisa küla, Kaarliluha // 
Kaarlimõisa tee L1 // Oru // Vainopõllu // Kastre küla, Karjalapi // 
Karjanurga // Mäksa küla, 22274 Mäksa-Tammevaldma tee // Aru tee L3 // 
Jalajapõllu // Järveotsa // Kalevipoja // Kastani // Kraavi // Kuke // Mari 
// Meistri // Mäksa alajaam // Padriku // Pärna // Püve // Sepa // 
Suure-Iltsi // Tisleri // Vana-Pirgi // Vanaküüni // Vesikupu // Väike-Agali 
// Sarakuste küla, 22270 Vana-Kastre - Kastre - Võnnu tee // Hugo // Jõeääre 
// Järve // Kööni // Kööninurme // Köönipõllu // Ritsiku // Sarakuste // 
Sarakuste tee L4 // Silla // Tõusumaa // Veski // Vana-Kastre küla, 22270 
Vana-Kastre - Kastre - Võnnu tee // Endli tee L1 // Hoorepi // Hoorepivälja 
// Kabelikurma // Kalda // Kaldaveere // Kase // Kullamäe // Lemmiku // 
Linnu // Lüüsi-Veskimäe tee L12 // Mäe // Möldri // Nõmmelapi // Paju // 
Rohtla // Rootsitalu // Salu // Suure-Toome // Suureoru // Tammepõllu // 
Teelahkme // Teemeistri // Tuuleveski // Uiga // Vainu // Varkeli // 
Veskimäe // Veskimäe küla // Veskioru // Võõpste küla, Kadaka // Tootsi (PAJ 
Kuuste AJ SOORU fiidri 10 kV osaline rekonstrueerimine, Kastre vald.) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Elektri õhuliinide rekonstrueerimine. Osaliselt 
paigaldatakse maakaabel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27850954>  (menetlus nr: 
544580), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (SIIM MANDEL) poole.