Subject: Liinitrassi kaitsevööndi puhastamine võsast ja puudest. Maa- ja Ruumiamet 24.07.2026 nr 7-1/26/9926-2
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "RMK" <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>,Imede Põld OÜ <[email-masked]>,osaühing NAERIS <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jul 2026 08:57:50 +0300

OÜ Silva Service

Teavitasite, et Silva Service OÜ teostab Elektrilevi OÜ tellimusel 
05.08.2026 kuni 05.12.2026 liinikoridori hooldustöid muu hulgas ka 
alljärgnevatel kinnisasjadel. Hooldustööde käigus teostatakse okste ja 
põõsaste raiumist ning puude langetamist kaitsevööndi ulatuses.

Maaüksuse aadress

Nimi

Katastritunnus

Kasutaja

Harju maakond, Jõelähtme vald, Parasmäe küla

Eesvälja

24504:008:0907

Imede Põld OÜ (12425437)

Harju maakond, Jõelähtme vald, Parasmäe küla

Tagavälja

24504:008:0910

osaühing NAERIS (10066402)

Harju maakond, Raasiku vald, Igavere küla

Peningi turbatootmisala 2

65101:001:1207

 -

Eelnimetatud kinnisasjad on riigivara, mille volitatud asutus on Maa- ja 
Ruumiamet. Palume tööde teostamine kooskõlastada riigimaa lepingujärgsete 
kasutajatega. Selleks palume Imede Põld OÜ esindajaga ühendust võtta 
telefonil 507 4008 või e-posti aadressil [email-masked]. Osaühingu 
NAERIS esindajaga palume ühendust võtta telefonil 514 6022 või e-posti 
aadressil [email-masked].

Maa- ja Ruumiamet kooskõlastab liinikoridori hooldustööd Eesti Vabariigile 
kuuluvatel kinnisasjadel järgmistel tingimustel:

1)     tööde teostamine kooskõlastatakse riigimaa lepingujärgsete 
kasutajatega;

2)     raietööd tuleb kooskõlastada Riigimetsa Majandamise Keskusega (RMK) 
ning materjal tuleb virnastada RMK poolt näidatud asukohta;

3)     tööde käigus ei kahjustata riigile kuuluvaid kinnisasju ning pärast 
tööde teostamist taastatakse kinnisasjadel heakord;

4)     Maa- ja Ruumiametile ei kaasne kinnisasjadel teostatavate töödega 
seoses rahalisi ega muid kohustusi;

5)     võsa ajutisel ladustamisel tuleb jälgida, et selle tegevusega ei 
takistaks kraavide toimimist.

Juhime tähelepanu, et teavitustes oli ka 13 Jägala-Käravete tee 
(24504:009:0113) kinnisasi, mille valitseja on Kliimaministeerium ja 
volitatud asutus Transpordiamet. Nimetatud kinnisasja osas palume 
kooskõlastuse saamiseks pöörduda Transpordiameti poole (e-posti aadressil 
[email-masked]).

Teavitustes nimetatud Lillemäe, Piiri, Toomasiilu, Jõekääru, Vahemetsa, 
Hallikivi, Vainu, Hämariku, Pärniku, Võilille, Salve tee 9, Kuivati tee 1, 
Kiviaia, Tuula ja Jõelähtme tee 19 kinnisasjade kohta andsime vastuse 
21.07.2026 kirjaga nr 7-1/26/9526-2. Liini kinnisasja kohta andsime vastuse 
kirjaga nr 7-1/26/9526-3, Otsa ja Tiiviku kinnisasjade kohta kirjaga nr 
7-1/26/9526-4, Tahemaa kinnisasja kohta kirjaga nr 7-1/26/9526-5 ning Põllu 
ja Saramaa kinnisasjade kohta kirjaga nr 7-1/26/9526-6.

Kontaktinfo
Maa- ja Ruumiamet
Mustamäe tee 51, 10621 Tallinn
e-post [email-masked]
telefon 665 0600
www.maaruum.ee