Subject: FW: Sissesõit Tõnismäe kinnistule
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Feb 2024 13:38:07 +0200

Palun reg

From: abetoon <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 21, 2024 12:55 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Sissesõit Tõnismäe kinnistule

Tere Krista Einama

Soovime tehnilisi tingimusi Tõnismäe kinnistule sissesõidu tee
parendamiseks.

Tõnismäe kinnistu asub Lemmaru külas, Lääne-Harju vallas. Kood
86801:001:0074

Liiklus koormus sellele sissesõidule on maksimum 10-15 auto päevas.

Käisin Lääne Harju vallas Tõnismäe kinnistu sissesõidu tee parendamist
küsimas.

Nemad ei näinud mingeid takistusi sissesõidu tee parendamiseks.

Rääkisin ja pidasin nõu ka Aleksandr Afanasjeviga

Tema oleks nõus seda Tõnismäe sissesõidu teed parendama kui Transpordiamet
väljastaks A Betoon OÜ ´le tehnilised tingimused.

Lugupidamisega

A Betoon OÜ

Juhatuse liige

Voldemar Metsaroos

56848599