Subject: RE: KV2026-RBEE-RBE-COM-K-00210 Riigitee 19203 Are-Suigu tee km 12,0 asuva Timmermanni viadukti ehitusloa eelnõu kohta arvamuse avaldamine
From: "Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Maria Kommusaar" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 11:24:28 +0300

Manus lisatud.

From: Info
Sent: Tuesday, July 28, 2026 11:23 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Cc: Maria Kommusaar <[email-masked]>
Subject: KV2026-RBEE-RBE-COM-K-00210 Riigitee 19203 Are-Suigu tee km 12,0
asuva Timmermanni viadukti ehitusloa eelnõu kohta arvamuse avaldamine

Tere

Edastan Rail Baltic Estonia OÜ 27.07.2026 kirja nr
KV2026-RBEE-RBE-COM-K-00210 Riigitee 19203 Are-Suigu tee km 12,0 asuva
Timmermanni viadukti ehitusloa eelnõu kohta arvamuse avaldamine.

Heade soovidega

Egle Vaan

projektijuhtimise tugiüksuse juht

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti 2/1, Polarise maja

Tallinn 10138

Tel: +372 517 1833

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]