Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 15:33:35 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/07243 
aadressile (asub mitmel aadressil) (Raemõisa kool ja spordihoone, 
Padeliväljaku piire, Staadioni piire, Rannavõrkpalli väljaku piire, 
Väliõppeklass, Rataste ja generaatori varjualune, Mänguväljak, Staadion, 
Padeliväljak, Korvpalliväljak, Välijõusaal, Elektriautode laadija, 
Päikesepaneelid, Graniidi tee sõidutee, veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, Gaasitorustik, Truup, Truup, Truup, Truup, Truup, 
Truup, Truup, Tänavavalgustus, Tänavavalgustus, Graniidi tee kergliiklustee, 
Rannavõrkpalli väljak) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27910321>  (menetlus nr: 
555030), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.