Subject: Looduskaitseseaduse ja metsaseaduse eelnõude ning metsanduse arengukava 2026–2035 tutvustamisseminar
From: "Alice Allemann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info@epkk" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ain Kull" <
Cc: "Antti Tooming" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 17:00:12 +0300

Tere
 
Täname kõiki eilsel looduskaitseseaduse ja metsaseaduse eelnõude ning
metsanduse arengukava 2026–2035 tutvustamisseminaril osalemise eest.
 
Kohtumise eesmärk oli tutvustada eelnõude ja arengukava viimaseid
versioone, pärast varasemat kooskõlastust tehtud muudatusi ning edasist
protsessi. Täname sisuka arutelu, küsimuste ja esitatud mõtete eest.
Võtame need ministeeriumi kaasa.
 
Nagu kohtumisel selgitasime, oli tegemist tutvustamisseminariga, mitte
uue kirjalike ettepanekute vooru või otsustuskoosolekuga. Seetõttu eraldi
protokolli kohtumise kohta ei vormistata.
 
Edasine protsess sõltub poliitilistest otsustest. Juhul kui eelnõud
esitatakse valitsusele ning valitsus otsustab need Riigikogule edasi
saata, on huvirühmadel võimalik oma täiendavad seisukohad ja ettepanekud
esitada Riigikogu menetluse käigus.
 
Saadan eilsel kohtumisel tutvustatud ettekanded. Varasemalt edastatud
eelnõud ja ettekanded on kättesaadavad ka Kliimaministeeriumi kodulehel.
 
Tänan veel kord osalemise ja sisuka mõttevahetuse eest!
 
Lugupidamisega
 
Antti Tooming
Kliimaministeeriumi asekantsler

 	Alice Allemann
Juhtkonna assistent | Management Assistant
+372 626 2891 | +372 5304 7642 | [email-masked]
Kliimaministeerium | Ministry of Climate of Estonia |
www.kliimaministeerium.ee Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn