Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 15:36:11 +0300

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2611301/05569 
aadressile Lihula vald, Lihula linn, Uus-Pärnu mnt 1 // Lääne maakond, 
Hanila vald, Virtsu alevik // Pärnu maakond, Kõmsi küla, 10 
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee // Lihula linn, 16178 Tuudi-Risti tee 
// Andruse-Mihkli // Jaagu-Mihkli // Kailu // Kinksi-Kõmsi tee L3 // 
Koidusaare // Korise // Koti-Enno // Kõrre // Lihula metskond 71 // Lihula 
metskond 406 // Mihklimetsa // Mihklipõllu // Moupõllu // Mäepealse // 
Männituka // Noa // Nurme küla // Otsa // Palumetsa // Palumäe // Paluniidu 
// Palupõllu // Ridase küla // Saare // Salu // Salumetsa // Sigala // 
Tammemetsa // Traadi // Uus-Pärnu mnt 1 // Vana-Korise // Lääneranna vald, 
16180 Karuse-Kalli tee // 16185 Hanila-Hõbesalu tee // Aavikumetsa // Allika 
// Allikivi-Rulli // Arudevahe // Hanila küla // Kaitu tee // Karuse 
kirikumõis // Kasemetsa // Kasselahe // Kause küla // Kinksi küla // Kinksi 
tee // Kinksi-Kõmsi tee L5 // Kinnika // Kinnikapõllu // Kruusaaugu // 
Kukepõllu // Kõmsi-Nehatu tee L1 // Käära // Kääramaa // Laheserva // Laine 
// Lapi // Lapimetsa // Lepa // Lepiku // Lihula metskond 66 // Lihula 
metskond 67 // Liinitaguse // Lombiserva // Lutserni // Lõunaliini // 
Mardi-Tõnise // Metsa // Mõisalahe // Olli // Paakspuu // Papli // Pendu // 
Polli // Põlma // Ransimäe // Rantsimäe // Rulli // Sarapiku // Selina // 
Sepa // Sepamaa // Sepamardi // Sepapõllu // Siiametsa // Sillukse // 
Tammemetsa // Tammiku // Tohvrimadise // Tuudi-Hallika // Tuuliku // 
Uue-Traguni // Uustalu // Vana-Siimu // Viki // Võru-Karjamaa // 
Väike-Tammiku // Tuudi küla, Antsuküla tee // Arumaa // Härmavälja // 
Kaunissaare // Kiili // Koka // Koti-Jüri // Luige // Luige-Vapra // Lutsu 
// Mesiheina // Metsavahi // Möldri // Niidu // Pihu // Poolga // Raja // 
Rebase // Siilu // Soomaa // Tiige // Tiigi // Turba // Tuudipõllu // 
Vagivere küla // Vana-Tuudi tee // Vessmanni // Vessmanni tee // Viherpuu // 
Võilille // Võnnu // Valuste küla, ... // 60 Pärnu-Lihula tee // 60 
Pärnu-Lihula tee L1 // Jaani // Juure // Propsi // Rehe // Sipametsa (L171 
Lihula - Virtsu 110 kV õhuliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27855334>  (menetlus nr: 
549335), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (ERET TÄHT) poole.