Subject: REMITK tagasiside CADA määruse ettepaneku kohta
From: "Priit Pikk" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Hanno Hussar" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jul 2026 13:30:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Allan Allmere,

Edastame Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi Infotehnoloogia Keskuse
(REMITK) tagasiside Euroopa Komisjoni pilvetehnoloogiate ja tehisaru
arendamise määruse ettepaneku (Cloud and AI Development Act – CADA) kohta.

REMITK on esitanud oma tähelepanekud lisatud Exceli vormi töölehel
„Üldised tähelepanekud“. Tagasiside lähtub REMITK vaatest avaliku sektori
keskse IT-teenuse osutaja ning pilve- ja taristuteenuste kasutajana ning
keskendub ettepaneku praktilisele rakendamisele, riskidele ja mõjule
avaliku sektori IT-teenuste korraldamisel.

Palume lisatud tagasisidet arvestada Eesti seisukohtade kujundamisel.

Lugupidamisega,
Priit Pikk
IT peaarhitekt