Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 10:21:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev N, 14/08/2025 - 10:12

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
toetatud elamise teenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Töötoad Grupp OÜ 16751168

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Uus 14, Viljandi 71007 [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Viorica Kuusik

Teenuse osutamise koha aadress
Uus 14, Viljandi

Planeeritud kohtade arv
7

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-14

Taotluse esitaja nimi
Viorica Kuusik

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

põrandaplaan.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1538/p%C3%B5randaplaan.pdf> 
(523.32 KB)

Joogivee analüüs

joogivesi 2025.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1538/joogivesi%202025.pdf> 
(331.9 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

protokoll_MHV-25-01980.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1538/protokoll_MHV-25-01980.pdf> 
(296.27 KB)