Subject: IP7502 Läätsa-Komila 10kV õhuliini uuendamine, Saaremaa
From: "Juurikas, Erki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 13:39:17 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks projekti IP7502 „Läätsa-Komila 10kV õhuliini
rekonstrueerimine, Saaremaa“ joonised. Plaanis on olemasolevate keskpinge
õhuliinide ja mastide vahetus uute vastu samal trassil.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Erki Juurikas

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 58001668

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.