Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 17:41:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 27/05/2025 - 17:38

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
päeva- ja nädalahoiuteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Tallinna Erihoolekande- ja Rehabilitatsiooniteenuste Keskus, 77002044

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Kadaka tee 153, Tallinn, Harjumaa 12615, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Silvia Looveer, tel 6200885, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Maleva 2a, Tallinn 11711

Planeeritud kohtade arv
22

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-05-27

Taotluse esitaja nimi
Silvia Looveer

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Ruumide plaan Maleva 2a.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1097/Ruumide%20plaan%20Maleva%202a.pdf> 
(507.95 KB)

Joogivee analüüs

158323_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1097/158323_m-signed.pdf> 
(284.89 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

1058-25_valgustihedus Copy-compressed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1097/1058-25_valgustihedus%20Copy-compressed.pdf> 
(742.02 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

V2522_mootepunktid.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1097/V2522_mootepunktid.pdf> 
(1.2 MB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

M2507_Maleva_2a.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1097/M2507_Maleva_2a.pdf> 
(237.45 KB)