Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 08:28:26 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/00762 aadressile Harju maakond, Kiili vald, Kangru 
alevik, 15 Tallinna-Rapla-Türi tee T18 // 11115 Kurna-Tuhala tee T12 // 
Kangru liiklussõlm 5002 // Tallinna-Rapla raudtee 50 // Viimsi metskond 6 // 
Viimsi metskond 324 // Luige alevik, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee T1 // Saku 
vald, Männiku küla, 15 Tallinna-Rapla-Türi tee // Kangru kergliiklustee L17 
// Tallinna-Rapla raudtee 40001 // Viimsi metskond 10 // Viimsi metskond 34 
(Hooldustee OR034510 (mitteavalik)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA ehitusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27830952>  (menetlus nr: 
533508), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.