Subject: Teavitus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info - MKA" <[email-masked]>, "Info - TTJA" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 14:18:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

LÜGANUSE VALLAVALITSUS

Lüganuse valla Varja tuulikupargi planeeringuala nr 2 detailplaneeringu ja
keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande eelnõu kohta kooskõlastuse
ning arvamuse küsimine

Lüganuse Vallavalitsus esitab planeerimisseaduse § 85 lõike 1 alusel
kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks Lüganuse valla Varja
tuulikupargi planeeringuala nr 2 detailplaneeringu (DP) ja keskkonnamõju
strateegilise hindamise (KSH) aruande eelnõu.

Lüganuse valla Varja tuulikupargi planeeringuala nr 2 DP ja KSH koostamine
algatati Lüganuse Vallavolikogu 25.08.2021 otsusega nr 320. Planeeringuga
kavandatakse tuuleparki, mis koosneb kuni neljast tuulikust. Ühe tuuliku
võimsuseks on kavandatud vähemalt 3 MW ning kõrguseks olemasolevast
maapinnast kuni 300 m.

Täiendavalt anname teada, et planeeringu koostamise käigus on muudetud
Lüganuse valla Varja tuulikupargi planeeringuala nr 2 detailplaneeringu
planeeringuala suurust, vähendades seda algatamise otsuse kohaselt 716
hektarilt 177 hektarini.

Planeeringumaterjalid, mis sisaldavad mh AK märkega materjale, on leitavad
lingilt:
<https://drive.google.com/drive/folders/1C6z1cWPmvOCxQ6HG6BcuceHRhfLwLpy6?
usp=sharing> Varja DP 2 eelnõu materjalid (AK)

Kooskõlastusi ja arvamusi DP ja KSH aruande eelnõule ootame 30 päeva
jooksul kirja kättesaamisest arvates ehk kuni 31.07.2026.

Kirjalikud kooskõlastused ning arvamused palume saata e-postile
<mailto:[email-masked]> [email-masked] või aadressile
Keskpuiestee 20, 43199 Kiviõli, Lüganuse vald, Ida-Viru maakond.

Lüganuse Vallavalitsus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <tel:3321320> 332 1320

 <https://maps.app.goo.gl/qkqnjgY456rHoRJi6> Keskpuiestee 20, Kiviõli,
Lüganuse vald 43199