Subject: Vs: Terviseameti rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates 01.12.2024
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 10:46:59 +0200

Tere

22. oktoobril on saadetud laboriklientidele kiri ja ettepanek uue lepingu 
sõlmimiseks  (lepingu vorm lisatud).

Kui soovite sõlmida uue lepingu, siis palun täitke leping wordis 
(allkirjastada ei ole vaja)  ja tagastage Terviseametile.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 5. november 2024 10:34
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: Re: Terviseameti rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta 
alates 01.12.2024

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Seoses rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste üleviimisega alates 
01.12.2024 Tallinna  kas peaksime lepingut lõpetama ?

Lugupidamisega

Tatiana Tserenkova

Narva lasteaia Sipsik

direktor

пн, 23 сент. 2024 г. в 15:18, TA Info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Hea klient

Edastame info rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates 
01.12.2024. a.

Edukat koostööd soovides

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Subject: Terviseameti teavitus Terviseameti Kohtla-Järve labori lepingupartneritele
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 21:39:16 +0200

Lugupeetud koostööpartner

Saadame teavituskirja ja lepingu vormi seoses Terviseameti rahvatervise
labori töö ümberkorraldamisega alates 01.01.2025. .a.

Lugupidamisega

 	Terviseamet
+372 794 3500
[email-masked]
www.terviseamet.ee
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn
Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.