Subject: Tervitused Eesti Tsöliaakia Seltsist.
From: "Krista Kull" <[email-masked]>
To: "Krista Kull" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Aug 2026 15:55:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mina olen Krista Kull ja tegelen Eesti Tsöliaakia Seltsis tervisevaldkonna 
arendamisega.

Olen praegu alustamas meie tervisevaldkonna koostöövõrgustiku ülesehitamist 
ning soovin selle käigus paremini aru saada, millised on praegu tsöliaakiaga 
inimeste ja tervishoiuvaldkonna kõige olulisemad vajadused.

Meie eesmärk ei ole lihtsalt rohkem tegevusi teha, vaid leida kohad, kus 
Eesti Tsöliaakia Selts saaks olla päriselt kasulik koostööpartner – olgu 
selleks patsienditeekond, teadlikkuse suurendamine, info vahendamine või 
mõni muu teema.

Sooviksin Teiega kontakti luua ja kuulda ka Teie mõtteid. Ehk leiame mõne 
teema, mille osas oleks meil võimalik edaspidi koostööd teha.

Kui Teil on selleks võimalust, oleks mul hea meel lühidalt vestelda.

Head päeva!

Krista Kull
Tervisevaldkonna spetsialist
Eesti Tsöliaakia Selts
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 tel. 56655583